1. Töltse ki online az ÁFA visszaigénylés folyamatánál található regisztrációs adatlapunkat, vagy töltse le és kitöltés után küldje el nekünk e-mailben: tax@forbis.hu.
2. Munkatársaink személyesen felveszik Önnel a kapcsolatot. Az adatlap alapján elkészítik a szerződés tervezetet, valamint a NAV regisztrációs űrlapot (EGYKE -> ELEKAFA benyújtási felhatalmazás), melyeket e-mailben vagy postán juttatnak el Önhöz.
3. Küldje el postán vagy hozza be irodánkba a visszaigényléshez szükséges dokumentumokat és eredeti számlákat a szerződésben megadott határidőire.
4. Munkatársaink feldolgozzák a beérkezett anyagokat – ha szükséges kiegészítéseket kérnek Öntől -, kiküldik a megfelelő adóhatóságokhoz és kérésükre tájékoztatják a benyújtott – várhatóan visszakapható – összegekről.
5. Amennyiben a külföldi adóhatóságok a benyújtott ÁFA visszaigénylést nem, vagy csak részben fogadják el, megvizsgáljuk a döntés okát. Szükség szerint fellebbezünk, kiegészítjük az eredeti igényt, kiküldjük az eredeti okmányokat a külföldi adóhivatalnak.
6. Jutalékunkat csak az igény elbírálása után, a visszatérítésre elfogadott összeg alapján számlázzuk ki: általában a benyújtástól számított 2-4 hónap.
7. Miután lezárult az áfa-visszatérítés ügyintézése: a külföldi adóhatóság elbírálta az igényt, a visszatérítés megérkezett, jutalékunk kifizetésre került eredeti számláit, dokumentumait átveheti irodánkban.
Vegye fel velünk a kapcsolatot, vagy kérjen visszahívást munkatársunktól!
(+36-1) 382-0106