Kapcsolat

Forbis Kft.
Cím: 1119 Budapest, Pajkos u. 24.
Telefon: (+36-1) 382-0106
Kapcsolatfelvételi email cím: tax@forbis.hu

Elérhetőségeink

Dénes Gábor

Dénes Gábor

Ügyvezető igazgató

Kovács Judit

Kovács Judit

Ügyfélkapcsolati főmunkatárs, jövedéki adó

Eilesné Horváth Krisztina

Eilesné Horváth Krisztina

Ügyfélkapcsolati főmunkatárs, külkereskedelmi cégek

Csoma Márta

Csoma Márta

Ügyfélkapcsolati munkatárs, fuvarozó cégek

Satmann Csilla

Satmann Csilla

Ügyfélkapcsolati munkatárs, fuvarozó cégek

Házler Zsuzsa

Házler Zsuzsa

Ügyfélkapcsolati főmunkatárs, fuvarozó cégek

Rabatty Zoltánné

Rabatty Zoltánné

Ügyfélkapcsolati főmunkatárs, fuvarozó cégek

(+36-1) 382-0106

Hívjon minket vagy kérjen visszahívást.

Vedd fel velünk a kapcsolatot

    1. Adatlap kitöltése és visszaküldése
    Töltse le a regisztrációs, Az ÁFA-visszaigénylés és visszatérítés folyamata adatlapot, kitöltés után e-mailben vagy faxon juttassa el hozzánk.
    2. Kapcsolatfelvétel
    Munkatársaink felveszik Önnel a személyes kapcsolatot és elkészítenek egy Szerződés tervezetet valamint a NAV regisztrációs űrlapot (EGYKE -> ELEKAFA benyújtási felhatalmazás), melyeket e-mailben vagy postán eljuttatnak Önhöz.
    3. Dokumentumok eljuttatása
    Küldje el postán vagy hozza be irodánkba a visszaigényléshez szükséges dokumentumokat és eredeti számlákat irodánkba a szerződésben megadott határidőire.
    4. Adatfeldolgozás
    Munkatársaink feldolgozzák a beérkezett anyagokat – ha szükséges kiegészítéseket kérnek Öntől -, kiküldik a megfelelő adóhatóságokhoz és kérésükre tájékoztatják a benyújtott – várhatóan visszakapható – összegekről.
    5. Esetleges hiánypótlás
    Amennyiben a külföldi adóhatóságok a benyújtott ÁFA visszaigénylést nem, vagy csak részben fogadják el, megvizsgáljuk a döntés okát. Szükség szerint fellebbezünk, kiegészítjük az eredeti igényt, kiküldjük az eredeti okmányokat a külföldi adóhivatalnak.
    6. Jutalékszámlázás
    Jutalékunkat csak az után számlázzuk Önöknek, amint a jóváhagyott adó-visszatérítési összeg megérkezik az Önök bankszámlájára (általában a benyújtástól számított 2-4 hónap).
    7. Dokumentumok átvétele
    Miután a külföldi adóhatóságok elbírálták az igényt és erről határozatot hoztak, eredeti számláit átveheti irodánkban. Ezeket a dokumentumokat külföldi adóhatósági szuper-revízió miatt 10 évig meg kell őrizni.