Kapcsolat
Forbis Kft.
Cím: 1119 Budapest, Pajkos u. 24.
Telefon: (+36-1) 382-0106
Kapcsolatfelvételi email cím: tax@forbis.hu
Elérhetőségeink



Eilesné Horváth Krisztina
Ügyfélkapcsolati főmunkatárs, külkereskedelmi cégek




Rabatty Zoltánné
Ügyfélkapcsolati főmunkatárs, fuvarozó cégek
(+36-1) 382-0106
Hívjon minket vagy kérjen visszahívást.
Vedd fel velünk a kapcsolatot
1. Adatlap kitöltése és visszaküldése
Töltse le a regisztrációs, Az ÁFA-visszaigénylés és visszatérítés folyamata adatlapot, kitöltés után e-mailben vagy faxon juttassa el hozzánk.
2. Kapcsolatfelvétel
Munkatársaink felveszik Önnel a személyes kapcsolatot és elkészítenek egy Szerződés tervezetet valamint a NAV regisztrációs űrlapot (EGYKE -> ELEKAFA benyújtási felhatalmazás), melyeket e-mailben vagy postán eljuttatnak Önhöz.
3. Dokumentumok eljuttatása
Küldje el postán vagy hozza be irodánkba a visszaigényléshez szükséges dokumentumokat és eredeti számlákat irodánkba a szerződésben megadott határidőire.
4. Adatfeldolgozás
Munkatársaink feldolgozzák a beérkezett anyagokat – ha szükséges kiegészítéseket kérnek Öntől -, kiküldik a megfelelő adóhatóságokhoz és kérésükre tájékoztatják a benyújtott – várhatóan visszakapható – összegekről.
5. Esetleges hiánypótlás
Amennyiben a külföldi adóhatóságok a benyújtott ÁFA visszaigénylést nem, vagy csak részben fogadják el, megvizsgáljuk a döntés okát. Szükség szerint fellebbezünk, kiegészítjük az eredeti igényt, kiküldjük az eredeti okmányokat a külföldi adóhivatalnak.
6. Jutalékszámlázás
Jutalékunkat csak az után számlázzuk Önöknek, amint a jóváhagyott adó-visszatérítési összeg megérkezik az Önök bankszámlájára (általában a benyújtástól számított 2-4 hónap).
7. Dokumentumok átvétele
Miután a külföldi adóhatóságok elbírálták az igényt és erről határozatot hoztak, eredeti számláit átveheti irodánkban. Ezeket a dokumentumokat külföldi adóhatósági szuper-revízió miatt 10 évig meg kell őrizni.